loading...
اس ام اس سرا
اس ام اس سرا بازدید : 448 1392/02/03 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه و احساسی اردیبهشت 92

اس ام اس عاشقانه و احساسی اردیبهشت ۹۲

غم تو مرا کفایت می کند

غصه ام را بس زیادت می کند

صورتم بارانی و مویم پریشان می شود

دوریت ویران مرا از یاد نامت می کند

از زبان سرخ تو خون دلی خوردم ولی

دل صدایت می کند سر را فدایت می کند

اس ام اس عاشقانه و احساسی اردیبهشت ۹۲

دلم را مبتلایت کرده بودم

خودم را خاک پایت کرده بودم

ندانستم بی وفا هستی وگرنه

همان اول رهایت کرده بودم

 

 

اس ام اس عاشقانه و احساسی اردیبهشت ۹۲

با پای دل قدم زدن آن هم کنار تو

باشد که خستگی بشود شرمسار تو

در دفتر همیشه ی من ثبت می شود

این لحظه ها عزیزترین یادگار تو

اس ام اس عاشقانه و احساسی اردیبهشت ۹۲

یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد

بوی گل نذر قشنگی نگاهت باشد

خداوند شب و روز تمام لحظات

در کنار تو و پشت و پناهت باشد

اس ام اس عاشقانه و احساسی اردیبهشت ۹۲

آمدم امشب به می خانه تمنایت کنم

می نمی خواهم بیا ساقی تماشایت کنم

بی قرارم ساقی از می خانه بیرونم مکن

کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم

اس ام اس عاشقانه و احساسی اردیبهشت ۹۲

از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم خوابم می‌‌آید

می‌گویم یـــــــارم می‌‌آید وعده ی ما همان رویای‌ همیشگی …

اس ام اس عاشقانه و احساسی اردیبهشت ۹۲

اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست

بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست

دلم به خلوت تابوت رفت دلتنگم

ولی برای دل من مزار هم خوبست

اس ام اس عاشقانه و احساسی اردیبهشت ۹۲

همیشه درد از دیگران است

گاه از نبودنشان

گاه هم از بودنشان !

اس ام اس عاشقانه و احساسی اردیبهشت ۹۲

همیشه داشتن بهترین ها به آدم غرور خاصی میده

من مغرور ترینم

چون تو بهترینی

اس ام اس عاشقانه و احساسی اردیبهشت ۹۲

بی وفا!

ایـن روزهـا نـه مـجـالـی بـرای دلـتـنـگـی دارم

و نـه حـوصـلـه ات را

ولـی بـا ایـن هـمـه

گـاه گـاهـی دلـم هـوایت را مـی کـنـد …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 753
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,290
  • بازدید ماه : 4,326
  • بازدید سال : 20,242
  • بازدید کلی : 828,531
  • کدهای اختصاصی