loading...
اس ام اس سرا
اس ام اس سرا بازدید : 853 1392/04/05 نظرات (0)
دل تمنا میکند تا من بسازم خانه ای  / عاشقان کی خانه داند ، دل مگر دیوانه ای ؟
.
 اس ام اس عاشقانه
.
سفر غریبی داشتم توی اون چشم سیاهت / سفری که بر نگشتم ، گم شدم توی نگاهت
.
 اس ام اس عاشقانه
.
زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد

 

.
 اس ام اس عاشقانه
.
این اس ام اس از کشور عشق ، شهر مهر ، محله مصفا ، پلاک محبت
طبقه رفاقت ،زنگ صداقت اومده تا بهت بگه دوستت دارم
.
 اس ام اس عاشقانه
.
شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را
قلم گفتا برو بیمار عاشق ، ندارم طاقت این بار غم را
.
 اس ام اس عاشقانه
.
تو طراوت باران ، تو سخاوت زمینی  / تو کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی
.
 اس ام اس عاشقانه
.
آنچنان کز برگ گل عطر گلاب آید برون / تا که نامت میبرم از دیده آب آید برون
.
 اس ام اس عاشقانه
.
تقصیر دلم نیست که در کنج دلم جا داری / خوشگلی ، با نمکی ، دو چشم زیبا داری
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 753
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,312
  • بازدید ماه : 4,348
  • بازدید سال : 20,264
  • بازدید کلی : 828,553
  • کدهای اختصاصی