loading...
اس ام اس سرا
اس ام اس سرا بازدید : 825 1392/03/17 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار جدید 92 و جوک جدید 92

 

“اسمم”را سنگی نگه میدارد” خودم” راگوری و” یادم” را … نمیدانم! &&&&

S
.
M
.
S

یکی میگفت : باید از کنار مشکلات زندگی &&&&
با سرعت عبور کنی و بگی مییییگ میییییگ !!! &&&&
اما انگار نمیدونست مشکلات نشستن رومون و میگن: &&&&
انگوررررررری ، انگوررررررری ! &&&&

 


S
.
M
.
S

توی مطب آرامش خودتونو حفظ کنید وگرنه &&&&
مثل من از این سوتی های ناب میدین &&&&
خب هول شدم … گفتم : &&&&
آقای دکتر اسهال به روتون گلاب دارم ! &&&&

S
.
M
.
S

دروغ رو هــمــه مــیــگـــن &&&&
امــا اونــجــاش بــه آدم فــشــار مـــیــاد &&&&
کــه هــمــراه بــا شــنــیـــدنِ دروغ &&&&
خــر هـــم فـــرض بــشـــی
من تا قبل از بفرمایید شام فک میکردم ایرانیای خارج کشور &&&&
همه شون تو ناسا دکتر مهندسن &&&&

S
.
M
.
S

یه پشه اومده پیشم نمیدونم از پشه های پیشکسوتِ تابستونه بهش احترام بزارم &&&&
یا از این تازه به دوران رسیده های بهاره بزنم بکشمش ! &&&&

S
.
M
.
S

انقدر همه چی گرون شده که از خونه قهر کردن هم دیگه نمیصرفه! &&&&

S
.
M
.
S

داشتم ماهی میخوردم که یهو استخون ماهی گیر کرد توی گلوم &&&&
هر کاری کردم در نیومد ،مجبور شدم زنگ بزنم به خدمات شرکت glx

S
.
M
.
S

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 753
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 221
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 4,525
  • بازدید سال : 20,441
  • بازدید کلی : 828,730
  • کدهای اختصاصی