loading...
اس ام اس سرا
اس ام اس سرا بازدید : 154 1392/09/25 نظرات (0)

 

 

خودم قصه را شروع کردم،اما نفهمیدم که فرهاد قصه منم!

 

سه شب به نیت سه سالی که عاشقت بودم گریه کردم.

 

پرسید: شکست عشقی یعنی چه؟ گفتم ساده است کافیست به موهای سرم که در جوانی سفید شده،نگاه کنی !

 

همه با معشوق هایشان حرف می زنند. ای کاش فقط اسمت را می دانستم!

 

روزی نیست که وقتی ازخواب پا میشم، قیافه ات جلوی چشمام نباشه.اما هنوز هم قیافه ات برام تکراری نیس.

 

دنیایم را به تومی دهم،در ازایش دلم را به من برگردان !

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 753
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,329
  • بازدید ماه : 4,365
  • بازدید سال : 20,281
  • بازدید کلی : 828,570
  • کدهای اختصاصی