loading...
اس ام اس سرا
اس ام اس سرا بازدید : 1144 1392/04/31 نظرات (0)

 

اس ام اس عاشقانه مرداد92 love sms

اس ام اس عاشقانه مرداد۹۲ love sms

من بدون تو نمیوانم !

حال تو ب جای توجه به من هی فلسفه بباف که این عشق است یا عادت .

 بقیه در لینک مطلب

 

ساکت! بگذارید برود ، ماندن که التماسی نیست

اس ام اس عاشقانه مرداد۹۲ love sms 

اگر خاطره ای در جهنم هم باشد ، تو را دلتنگ جهنم میکند و تو با اینکه در بهشت زندگی میکنی دلتنگ جهنم میشوی

اس ام اس عاشقانه مرداد۹۲ love sms 

خلق را گر چه وفا نیست ولیکن گل من
نه گمان دار که رفتی نه فراموش شدی……

اس ام اس عاشقانه مرداد۹۲ love sms 

تو عاشق ماه شدی

و من

ماه هاس  که عاشق تو هستم

اس ام اس عاشقانه مرداد۹۲ love sms 

عشق یعنی این که

تو هر روز طوری مرا نگاه میکنی که انگار بار اول است که مرا میبینی

اس ام اس عاشقانه مرداد۹۲ love sms 

بببخشید

برای اینکه نگفتم
چقدر وسعت داشت
قلب مهربانت

وقت نشد ازت تشکر کنم
بابت آرامشی که
هنگام حضور باتو داشتم
متأسفم که نگفتم خیلی دوستت دارم
نمی دانستم
جهانم چه خالی میشود
درنبود تو

اس ام اس عاشقانه مرداد۹۲ love sms 

چقدر خوبه وقتی با عشقت قهر میکنی و بر خلاف میلت میگی”دوستت ندارم.. دیگه نمیخوامت” این جمله رو بشنوی:
“غلط کردی.. چه بخوای چه نخوای مال خودمی… ”

اس ام اس عاشقانه مرداد۹۲ love sms 

لبخندش را منصفانه تقسیم کرد! خنده هایش برای من ولب هایش برای دیگری

اس ام اس عاشقانه مرداد۹۲ love sms 

مگر نمی‌گویند که هر انسانی
یک بار عاشق می‌شود؟
چرا هر صبح که چشم‌هات را باز می‌کنی
دل می‌بازم باز؟
چرا هربار که از کنارم می‌گذری
نفست می‌کشم باز؟
چرا هربار که لبخند میزنی

در آغوشت در به در می‌شوم باز؟

اس ام اس عاشقانه مرداد۹۲ love sms 

آسمون با غرور به دریا گفت:
این بالا عالیه٬ همه جا رو میشه دید
دریا جواب داد:
این پایین از اون بالا خیلی بهتره٬ چون فقط تورو میتونم ببینم

تقدیم به آسمون قلبم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 753
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,322
  • بازدید ماه : 4,358
  • بازدید سال : 20,274
  • بازدید کلی : 828,563
  • کدهای اختصاصی