loading...
اس ام اس سرا
اس ام اس سرا بازدید : 464 1392/01/31 نظرات (0)

پیامک عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت 92

پیامک عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت ۹۲

مینویسم خاطرات با اشک و آه

در شبی غمگین و تاریک و سیاه

مینویسم خاطرات از روی درد

تا بدانی دوریت با من چه کرد

پیامک عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت ۹۲

بر تن ما نکند آتش دوزخ اثری

چون به آتش کده مهر شما سوخته ایم

 

 

پیامک عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت ۹۲

دریا چه دل پاک و نجیبی دارد

چندیست که حالات عجیبی دارد

این موج که سر به صخره ها میکوبد

با من چه شباهت عجیبی دارد

پیامک عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت ۹۲

ز چشمانت نگاهی ده به چشمانم

که چشم من به هر چشمی نمی نازد

پیامک عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت ۹۲

زندگی قافیه باران است ، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند

تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی

پیامک عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت ۹۲

هیچ کس تنهائیم را حس نکرد

برکه طوفانیم را حس نکرد

او که سامان غزل هایم از اوست

بی سر و سامانیم را حس نکرد

پیامک عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت ۹۲

ای اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بیمار من

ای غم ، تو هم لذت ببر از این همه آزار من

پیامک عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت ۹۲

عشق یک واژه زلال است ، تو باید باشی

قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی

فال حافظ زدم آن رند غزل خوان هم گفت

زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی

پیامک عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت ۹۲

شب شکست ، پیمان شکست ، عهدی شکست ، قلبی شکست

از شکست هر شکستی بر دلم آهی نشست

پیامک عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت ۹۲

هر وقت دل کسی رو شکستی یه میخ بزن تو دیوار

هر وقت که دلشو به دست اوردی اون میخ رو از دیوار در بیار ولی جای اون میخ همیشه رو دیوار میمونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 753
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,334
  • بازدید ماه : 4,370
  • بازدید سال : 20,286
  • بازدید کلی : 828,575
  • کدهای اختصاصی