loading...
اس ام اس سرا
اس ام اس سرا بازدید : 184 1392/09/26 نظرات (1)

 

وفاداری زوج های ایرانی به عقدنامه،دقیقا مثل وفاداری آمریکا به مذاکرات ژنو می باشد!

 

دلم هواتو کرده.یادته!جورابات همیشه بوی گند میداد!

همیشه درقلب منی، زمستونه نکنه یه وقت یخ بزنی!

 

بچه که بودم شب امتحان دعا می کردم فرداش برف بباره،الان که معلمم هر شب دعا می کنم برف بیاد!

 

قابل توجه دخترای دماغ فیلی که میگن :اگه منو دوست داری باید واسم بمیری ! با عاشق مرده نمیشه زندگی کرد!

 

اگه فکر میکنی درآینده آدم بزرگی میشی،بهت توصیه می کنم فورا طرز فکر تو عوض کنی!

 

 

این آخرین تلاشمه واسه به دست آوردنت! زمزمه غضنفردرصف شلوغ عابربانک!

 


 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عرفان هفت در تاریخ 1392/09/26 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

نظرسنجی همراه با یک کارت شارژ 5000 ایرانسل
و کلی جوایز دیگر برای 27 نفر
فقط کافیست در نظرسنجی ما شرکت کنید تا برنده یکی از جوایز ما شوید.
سوال نظرسنجی: برنده توپ طلای 2014؟
بخدا دروغ نیست فقط کافیه در نظرسنجی ما شرکت کنید
با تشکر مارشال

http://biomarshal.rzb.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 753
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 227
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,069
  • بازدید ماه : 4,105
  • بازدید سال : 20,021
  • بازدید کلی : 828,310
  • کدهای اختصاصی