loading...
اس ام اس سرا
اس ام اس سرا بازدید : 430 1391/11/04 نظرات (0)

اون چیه که راحت از جیب میاد بیرون …

گوشی های جدید GLX با جدید ترین آپشن روز دنیا هم اکنون در خدمت شما …

دیگه کسی آیفون و گلکسی نمی خره … !


.



اینایی که میگن ادم رو باید تو مسافرت شناخت حرف مفت میزنن !


آدم رو فقط سر جلسه امتحان میشه شناخت همین و بس :|



.



تصمیم گرفتم از فردا شروع کنم به درس خوندن ، واسه همین میخوام تا جایی که توان دارم

 امشب بیدار بمونم که فردا رو دیرتر شروع کنم …



.



یه دوست پسر نداریم تو برف بازی گوله برفش بهمون بخوره کولی بازی در آریم به یه بهونه بریم بغلش!

.



من اگه مراد هم می شدم
زندگی بر وفق خرم بود ، نه خودم !

.




ما که هر وقت رفتیم آرایشگاه...
تا روپوش ُ انداخت رومون دماغمون خارید... :|

.




شنیدم بهترین خواننده ساله 2012 جاستین بیبر شد!
اولش تعجب کردم،ولی یادم افتاد که فدراسیون فوتباله ایرانم شد بهترین فدراسیونه آسیا ...
هیچی دیگه سریعا شکم برطرف شد :|
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 753
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 4,038
  • بازدید سال : 27,358
  • بازدید کلی : 835,647
  • کدهای اختصاصی