loading...
اس ام اس سرا
اس ام اس سرا بازدید : 1301 1392/05/30 نظرات (2)

 

اس ام اس سرکاری و ضدحال شهریور 92 sms sarkari jadid

اس ام اس سرکاری و ضدحال شهریور 92


آدمها می تونن دختر باشن اما دخترها نمی تونند آدم باشن!!!

دو زمان زنها گریه میکنند :یکی وقتی فریب می خورن، یکی هم وقتی می خوان فریب بدن.

 

 

این دختر خانومایی که آخر جملاتشون مینویسن : جیغ و دست و هورا !!

یه سوال دارم : برنامه کودک زیاد میبینید؟یا کودک درونتون بیش فعالی داره؟؟؟

 

 

 

اس ام اس سرکاری و ضدحال شهریور 92

 

 

ماهی رو هر وقت از آب بگیری

زل میزنه تو چشمت و میگه

آخه نامرد چرا من ؟ این همه ماهی

 

 

اس ام اس سرکاری و ضدحال شهریور 92

 

 

نمیدونم چرا هر وقت من کلید موفقیت رو پیدا میکنم

یکی

قفل رو عوض میکنه

 

 

اس ام اس سرکاری و ضدحال شهریور 92

 

 

 

خوشگلم
مهربونم
عسلم
عشقم
امید زندگییم
جیگرم
گلم
تازه باحالم هستم
تو سرکار گذاشتنم تکم.

 

 

اس ام اس سرکاری و ضدحال شهریور 92

 

 

 

 

دکتر شریعتی:
پُشت دریاها شهریست که در آن پنجره ها روو به تجلّی باز است…
سهراب سپهری:
حاجی کوتاه بیا ، این یکی دیگه مال ِ منه

 

 

اس ام اس سرکاری و ضدحال شهریور 92

 

 

من میگم ماه منی
ستاره ی عمر منی
شبا آسمون مهتاب منی
واسم شکلات میخری!؟
حالا که فکر میکنم یه شکولات ارزش این همه دروغ رو نداره؟

 

اس ام اس سرکاری و ضدحال شهریور 92

 

 

 

 مخفف چیه ؟BFمیدونی

دوست پسر عایا؟؟؟

نه خیر، بوی فاضلاب

 

اس ام اس سرکاری و ضدحال شهریور 92

 

 

 

عایا میدانستید که دختران عاشق حرف زدن

و پسران عاشق آرایش میشوند

حال دلیل آرایش دختران و دروغگویی پسران را فهمیدید؟؟؟

 

 

اس ام اس سرکاری و ضدحال شهریور 92

 

 

 

استاد :ﺩﻭ ﺧﻂ ﻣﻮﺍﺯﯼ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﻫﻢ
ﻧﻤﯿﺮﺳﻨﺪ ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻨﺪ
شاگرد :ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ، پس ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﺮﺳﯿﺪﻡ؟
ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺗﻠﺨﯽ ﺯﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ :پاﺷﻮ برو ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺍﺯ ﮐﻼﺱ ﺩﻟﻘﮏ لوووووس

 

اس ام اس سرکاری و ضدحال شهریور 92

 

 

دوستای عزیزم

بلاخره استخدام شدم

تو شرکت اپل

سیبای لوگوی شرکت رو گاز میزنم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط baran در تاریخ 1392/08/02 و 13:45 دقیقه ارسال شده است

دخترا خیلیم ادمن توهین نکنین . دم دخترا گرمشکلک

این نظر توسط qazaleh mohammadi در تاریخ 1392/06/10 و 23:33 دقیقه ارسال شده است

چیلا اینقد کم بود؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 753
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 221
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 4,464
  • بازدید سال : 20,380
  • بازدید کلی : 828,669
  • کدهای اختصاصی