loading...
اس ام اس سرا
اس ام اس سرا بازدید : 1029 1392/02/20 نظرات (0)
همسر عزیزم، از وقتی شریک زندگی ام شده ای، هر روز بیشتر از دیرروز دوستت دارم
وجود نازنینت بهترین تکیه گاه و مهربانیهایت بزرگترین دلیل برای زنده بودن من است
.
اس ام اس روزمرد 1392
.
اس ام اس تبریک روز مرد
یادت در اندیشه من، نامت در قلب من
بودن در کنارت آرزوی همیشگی من است
روزت مبارک
.
اس ام اس روزمرد 1392
.
همسر عزیزم ورودت به قلبم زیباترین و شیرین ترین حادثه زندگی ام بود
تو را دوست دارم و امیدوارم روزگار همیشه به کامت شیرین و گوارا باشد
روز میلاد علی (ع) روز پدر را تبریک میگویم
.
اس ام اس روزمرد 1392
.
اس ام اس روز پدر جدید
همسر عزیزم اگه یه دنیایی هست که تو براش یه آدمی
بدون یه آدم هم هست که تو براش یه دنیایی
تو را با جان و دل دوست دارم
روز پدر مبارک
.
اس ام اس روزمرد 1392
.
پدر جان، تو را از جان و دل دوست میداریم
و از خدای مهربان برایت طول عمر با عزت خواستاریم
بر دستان پر مهرت بوسه میزنیم و روز پدر را تبریک میگوییم
.
اس ام اس روزمرد 1392
.
وقتی حضورت معنای زندگیم شد
آنقدر عاشقت شدم که لحظه ها را به شوق دیدنت سپری میکنم
با تو بودن برایم از هر بهاری شکوفاتر است
همیشه خندان بمانی
روز پدر را با تمام وجودم تبریک میگویم
.
اس ام اس روزمرد 1392
.
پدر عزیزم
زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش
همه در کنار تو برایمان معنی پیدا کرده است
روزت مبارک
.
اس ام اس روزمرد 1392
.
پدر جان
سحرگاهان که نسیم آیتی از پاک بودن را به گل ها هدیه میبخشد
به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت
خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را
با تمام وجودم دوستت دارم
روزت مبارک
.
اس ام اس روزمرد 1392
.
تندیس جاودانه ایثار و فداکاری، پدر نازنینم
به کمال روح انسان، به حیات جسم و حیوان، به تمام دنیا
به صدای رعد و طوفان، به نسیم عهد و پیمان
به خدای جسم و روحم، به نگاه پر شکوهت، که تو را عاشقانه می پرستم
روزت مبارک.
.
اس ام اس روزمرد 1392
.
همسر عزیزم
همدم تنهایی ام، به وسعت قلب مهربانت دوستت دارم
روزت مبارک
.
اس ام اس روزمرد 1392
.
پیامک روز پدر ۹۲
پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش 
روزت مبارک
از صمیم قلب دوستت دارم 
.
اس ام اس روزمرد 1392
.
پدر ، نام تو تکیه گاه من است 
روز پدر رو خدمت شما پدر عزیزم تبریک عرض میکنم
اس ام اس روزمرد 1392، اس ام اس روزمرد، اس ام اس روزمرد 92، اس ام اس روز مرد 1392، اس ام اس روز مرد 92، اس ام اس روز مرد،
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 753
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,343
  • بازدید ماه : 4,379
  • بازدید سال : 20,295
  • بازدید کلی : 828,584
  • کدهای اختصاصی